söndag 3 februari 2013

Expo Hälsa och Träning - Linköping


Under lördagen tog vi en tur till Linköping för att kolla på Hälsa och Tränings Expo.
Vi var där mest för att lyssna på ett föredrag om Örter men även för att titta runt lite. Hittade några produkter som kan vara av intresse men måste prova dessa först innan jag uttalar mig. Det fanns mycket intressant att titta på. TREVLIGAST VAR LINKÖPINGSMONTERN, vi som sällan är  på något annat ställe än IKANOHUSET eller BILTEMA när vi är i Linköping fick lite matnyttigt med oss hem och kommer definitivt att ta vår folder i handen och ta en rundtur i staden framåt vårkanten.
Förövrigt slås jag av alla dessa pulver och bars som man tydligen måste stoppa i sig om man tränar!
Varför? Vad är det för fel på riktig mat?
Återkommer till detta i ett nytt inlägg då jag ska grotta ner mig i ITRIMS bars som smakar fruktansvärt illa. Ja, inga andra bars var goda de heller.
Det som smakade bra var de produkter som HOLISTIC hade som provsmak.

Inga kommentarer: