torsdag 9 juli 2009

Anna Hallen

I dagens Lokaltidningen ( Skånetidning) får Anna Halle´n LCHF förespråkare och rådgivare samt Karin Nileskog från Viktväktarna svara på en massa bra frågor.Läs gärna själva det är intressant. Det här citatet gillar jag:
Hur anpassar jag kosten i min vardag? Karin Nileskog svarar då;"Det är inga som helst problem, välj mycket av det som är nyttigt och begränsa intaget av det som inte är så nyttigt. Ställ krav på restaurangen, de tycker oftast att det är kul med kunder som vet vad de vill." Vad är nyttigt och inte nyttigt ? ( I hennes Värld?) Anna är tydligare och berättar vad som är lämpligt och vad man kan få utbytt på en restaurang . Heja Anna!

1 kommentar:

Mikkan sa...

Visst var Anna så mycket bättre! När jag läste artikeln så slogs jag av att man inte fick några konkreta förslag på mat alls från vv, rätt märkligt?