torsdag 21 januari 2010

Landet Brunsås

Skyndade mig hem från favorit fiket när jag kom på att det var onsdag och första avsnittet av Landet Brunsås. Hade inga större förväntningar, men jag kommer att fortsätta att titta. Inte för att det är så mycket fakta, eller att programmet är superbra, utan mer för att man kan få några nya infallsvinklar.
Det negativa var väl att kameravinklarna var röriga och inte alltid på den som hade något budskap att komma med.
Det positiva är att man får lite andra infallsvinklar på våra matvanor.
Att Mats Erik Nilsson är med är ett plus, att det bara är 1,5% avocado i Guacamole såsen var en nyhet för jag har aldrig lyckats läsa vad det står på innehållsförteckningen. Inte för att jag köper den, men som ni vet brukar jag ju lusläsa alla innehållsförteckningar.

Inga kommentarer: