söndag 5 december 2010

Dagens "Gånerivikt" nyhet!

Hörde något på radion i morse när jag var på väg till jobbet, nu har jag en liten kort rast och skummar snabbt igenom dagens tidningar. Vad hittar jag då om inte, hyllningarna för fetmaoperationer, hur bra fungerar det inte, bara lite biverkningar i form av diarréer. Suck , jag har haft förstoppningar från och till, tills jag började äta LCHF , jag har även haft diarréer från och till, tills jag började äta LCHF. En sak är i alla fall klar, jag skulle bara inte stå ut med diarréer dag ut och dag in. Att vara superberoende av att det finns en toalett i närheten, inte kunna gå på stan utan att planera min färdväg först är väl bland det värsta man kan vara med om. Det är så pinsamt när det händer olyckor av det slaget, och få har förståelsen över att man är "sjuk" för det syns inte.Då har jag jättesvårt att förstå hur man kan utsätta sig själv för något sådant.
De har studerat sina patienter i 3,5 år men eftersom de troligtvis får för lite näring i sig, vad händer om 10 år?

Inga kommentarer: