söndag 3 oktober 2010

LCHF konferans

Jag hade ju glatt lovat mina läsare att jag skulle blogga från konferensen, ack vad jag bedrog mig. Det var så intressant att jag kom på att det var stört omöjligt att slänga upp datorn där och skriva och försöka hänga med i allt på samma gång.
Nu skrev jag lite i min anteckningsbok och hoppas att jag kan tyda min kråkfötter för ett kortare samman drag.
Annika, Andreas föredrag har vi hört tidigare. Sten-Sture Skaldeman förgyller tillvaron med sina utsvävningar och utvikningar, många leenden och glada skratt. ett kort utdrag kommer i ett annat inlägg. Detta gäller också eftermiddagens talare Jan Hammarsten samt Sanna Ehdin. Jan Hammastens föreläsning var en av de intressantaste jag lyssnat på. Dessutom känner jag ännu mer att vi är på rätt spår. Anser han att man kan mota prostatacancer med mindre kolhydrater gäller det ju för all cancer. Skönt att tidigare fettskraja Sanna vänt. som sagt mer info kommer likaså bilder.

Inga kommentarer: