tisdag 28 september 2010

Föreläsning Annika Dahlqvist i Norrköping

I kväll var det föreläsning i Haga gymnasietsaula om LCHF men Annika Dahlqvist. Det var synd att säga att människorna strömmade in och fyllde salen, men utan att räkna tror jag att det var en 80-100 st. Dessutom var det synd om alla som inte var DÄR. Annika var väldigt bra, tror det var den bästa föreläsningen  med henne jag lyssnat på och de börjar bli några numera. Men det är väl så att man blir bättre ju mera man håller på. Glömde tyvärr att ta bilder, det brukar jag ju göra.

Nu ska jag lägga till några av min anteckningar från kvällen, till mitt eget föredrag jag ska hålla på fredag förmiddag. På fredagkväll far vi till Stockholm med husbilen för att under lördagen besöka LCHF konferensen på Åsö Gymnasium.

Inga kommentarer: