söndag 26 september 2010

"Dum i huvudet"

Läser i Aftonbladet om Travtränaren som tycker han väger för mycket och då bantar med Cambridgemetoden.
Nu kommer dagens Citat:
Dessutom vill han att bantningen ska ge resultat direkt.
– Det får inte vara långsiktigt eftersom jag har dåligt psyke. Helst ska det gå över en natt. Jag har kört Cambridge-metoden, det är ett pulver som jag äter. Men det är inte bra, jag blir dum i huvudet av det. Jag har ingen energi i kroppen och orkar inte arbeta. Nu har jag börjat äta lite på kvällarna. Annars orkar man ingenting.

Varför laborera med en massa PULVERDIETER det kan inte vara något nyttigt i dessa överhuvudtaget.
Ät riktig vanlig mat! I måttlig mängd!

Visserligen finns det både pulver och måltidsersättningsdrycker med en hel del nyttigheter men dessa är ju mera till för de personer som har svårt med näringsupptaget på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer: