söndag 19 september 2010

Livsstilskontroll

När jag anmälde mig till vår nya vårdcentral hade de en massa erbjudanden som jag tog fasta på.
Har ju varit på mitt läkarbesök och blev glatt överraskad av den trevliga läkaren. Nu har jag fått en ny kallelse till Distriktsköterskan som ska gå igenom min livsstil på ett grundligare sätt än läkaren. Har fått en massa papper att fylla i och det har jag gjort så gott jag kunde och det var inte lätt som LCHF:are kan jag säga. Nu ser jag spänt framemot resultatet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj. Skulle aldrig kunna gissa att Chargetabletterna innehåller socker.
Aja, jag tycker det är värt det. Man blir ju pigg och kan förbränna den lilla mängd glykos man får i sig, lättare.

Men jag håller med, man ska inte stoppa i sig för mycket strunt!!

Otroligt bra blogg föresten.