måndag 29 november 2010

Snö, snö snö

Vackert fönster på vårt älskade fik.....

En frusen Göta Kanal








På julmarknader ska man ha sol och snö men det kan ju vara någon måtta på det hela. Nu har vi snart lika mycket snö som förra vintern. I alla fall runt huset, det yr runt knuten som bara den.
För övrigt trappar vi nu ner alla runt omkring aktiviteter, svär över Samsung Galaxy som är en fin telefon och har en super bra kamera men det är lite krångligt att få ur korten ur den. Försöker avsluta alla stick, virk och syprojekt innan den lilla babyn kommer. Dessutom ska jag försöka läsa färdigt några av alla mina böcker.
Tidningarna har jag inte ens ork att lusläsa just. All tid går åt till snöskottning.
Lite mysiga kort kommer när Galaxy och jag är sams....Tyvärr är vi inte sams än, men med bluetooth funkar det ju bara man inte har 300 kort och ladda ur! Tacka vet jag Sony Ericsson

Inga kommentarer: