lördag 22 oktober 2011

Fler magproblem

Hittade en länk jag bara måste lämna några citat i från. Vill ni läsa hela finns en länk
Citat 1: Jag har säkert genomgått 15-20 sådana här kortisonkurer men ingen gång har jag lyckats bli frisk utan stegvis bara blivit sämre och sämre, det har gjort att jag under perioder varit helt ”invalidiserad” och när det var som värst var jag på toaletten 20-25 gånger per dag.
Citat 2:Jag hade kraftig näringsbrist och matades intravenöst under lång tid, under vistelsen där fick jag testa en rad mediciner förutom det kortison som dom pumpade i mig i en dos som skulle döda en mindre gris. Jag mådde lite bättre, blev hemskickad och fortsatte att käka kortison en period.
Citat 3: Jag hade tidigare frågat läkarna om kost och sånt men det var inget jag skulle tänka på sa dom, jag skulle kunna äta vad som helst.
Citat 4: Jag alltid haft en negativ uppfattning om folk som äter dieter och håller på. Men ,jag tänkte, ”vad har jag att förlora?”.
Citat 5:Jag har även märkt hur sjukt det är i livsmedelsbranschen, med tillsatser hit och dit, det finns nästan inte en produkt idag som inte innehåller den här skiten jag inte skall äta, skall det verkligen vara så, att om jag vill ha mig en burk med rårörda lingon, skall jag behöva få med en massa vetemjöl på köpet?
Allt skrivet av en ung kille i 20- års åldern, de som tror att de är odödliga och klarar allt som de riktiga karlar de är !
Det vill säga riktiga karlar dricker öl, käkar pizza och mår som prinsar några år...............

Inga kommentarer: