tisdag 23 februari 2010

Positiva tankar om MSM o Nyponmjöl

När jag nu är inne och läser länkarna på min Blogg, kommer jag in på Ninnas blogg, där en väninna till henne rekommenderat MSM. Bra val tycker jag. Jag vet inte om det är MSM som hjälper mina knän att återgå till sin förr så fina form, eller om det är nyponmjölet jag duktigt försöker få i mig varje morgon. I vart fall vet jag att allt är positivt samt att min mage börjar fungera normalt och det gör den inte utan MSM. ( jag vet jag har testat de gånger jag missat att beställa i tid och fått vänta på min hink, innan den dyker ner i postlådan).
Nyponmjölet som jag äter i omgångar ( mycket beroende att jag har svårt att få i mig det när jag inte kan äta fil eller andra mjölkprodukter) just nu fungerar det mycket bra då jag blandar det i Wellness ( 1 halv dagsdos Wellness och en rågad tesked nyponmjöl).

Inga kommentarer: