söndag 7 februari 2010

I form 2010

Eftersom jag har ett jobb att sköta hinner jag ju inte följa I Form 2010 i veckorna på TV4 jag får snällt kolla på Webben på inslagen. Just nu har jag tittat på presentationsprogrammet.
Jag säger bara en sak. Jag skulle "svälta ihjäl" och frossa på godis på kvällarna om jag skulle äta pulversoppa dagarna i ända. Det är ingen metod för mig. Jag behöver något tuggmotstånd. Det kan inte vara nyttigt för kroppen att lägga sig i svältläge. 600 kalorier om dagen mot normala 1800-2000. Visserligen är jag motståndare till kaloriräkning, men jag tycker nog att det säger sig självt att det inte är hållbart i längden. Jag ser med glädje framemot resultatet. Tror att LCHF Anna vinner i längden. Ingen står ut med att äta pulversoppa i hela sitt liv. ( Ja hon skulle väl få lite annat också) Hårdträning ok men inget som funkar i ett dagligt liv med familj, djur, och jobb att sköta.

Inga kommentarer: