måndag 5 mars 2012

Äntligen - klar med Vitt Begär

Tiden rusar bara i väg och ibland tror man att man hur hur mycket tid som helst. Vilket man inte har. Eftersom jag är en riktig boksamlare kastar jag mig över alla böcker jag kan hitta. Har nu tagit tag i ett par på raken och här kommer nästa tänkvärda bok man bara måste läsa.
VITT BEGÄR  av Gunilla Sahlin

Alla har nytta av denna bok.
Jag önskar att jag läst den för 35 år sedan.  Det hade hjälp mig väldigt mycket. Både mig själv och mina barn. Inte så att de fått äta ohämmat med godis och så men kanske onödigt mycket mellis och annat som det var lite för mycket kolhydrater i.
Man måste inse att Sockerberoende är som vilket beroende som helst. Läs den!
Förresten på onsdag ska jag på en föreläsning med Gunilla det ska bli spännande!
Med andra ord kommer det mera.

Inga kommentarer: