söndag 4 oktober 2009

Föredrag och LCHF

Nu är det över och som jag misstänkte hann jag ju inte genom hela på 2 timmar längre mycket pågrund av att vi hade en del samtal under tiden. Det gjorde ingenting tycker jag det viktigaste kom med som vanligt. Får nog försöka bryta ner det i olika block till nästa gång.
Det mest glädjande var att en person jag lånat ut Fettskrämd till dök upp under föreläsningen lämnade tillbaka boken och var evigt tacksam . Han berättade att han läst den 2 ggr i följd och att han genast sagt åt sin fru att köpa och läsa. Dessutom hade han tänkt på vad han stoppat i sig och hans oerhört höga pendlande blodsocker var nu lågt och stabilt.
Jag blir så glad. För varje person som lyssnar och tar till sig om än bara lite känns det så gott i själen. Tror jag ska ladda ner den i MP3 så jag kan få min man att läsa den också, han säger att han inte har tid annars .....svepskäl, svepskäl

Inga kommentarer: