torsdag 12 november 2009

Ja nu var det gjort!

Då har jag haft min första föreläsning för riktig publik, det kommer att ta tid innan allt sitter och det flyter bra, men jag tror att den tappra lilla publiken tyckte det var intressant. De bad att jag skulle hålla en föreläsning om LCHF i januari så nu är det bokat och klart.
Den tappra lilla skaran var fikets alla gamla stamgäster som jag normalt fikar med var och varannan dag och några mer eller mindre nya ansikten. Till och med stadens "luffare" slog sig till ro med sin kaffekopp i ett hörn och lyssnade till minst hälften. Det tycker jag är fantastiskt. Jag tror inte att det enbart var för att han tyckte det var kallt ute. Lite nyfiken var han allt, trots att han annars är så skygg. Den nya projektorn och duken fungerade bra när jag fått lite hjälp att ställa upp den så bilden blev bra. Klart och fint, mycket bättre än på Jobbet faktiskt. Tack alla , för att ni lyssnade och tyckte att det var intressant och för de frågor ni ställde. Tack Lotta för att jag fick komma och du det här gör vi om! Lotta bjöd oss också på LCHF-biskvierna, mums.
Idag har jag även beställt Annika och Airams nya festkokbok den ska bli kul att botanisera i.

Inga kommentarer: