torsdag 3 november 2011

Hemma igen

Tillbaka från Ön, skönt men skönt att vara borta med. Större delen av tiden borta har jag förstås inte läst, surfat runt och fixat som jag tänkt. En trevlig kväll hos en barndomskamrat friskade upp delar av mitt minne och jag fick lite funderingar och ideer för framtiden. Trevligt var det! Kvällen gick alldeles för fort.
Har nästan läst ut Smakens Pris, det tar sin tid för det finns inte plats i min hjärna att trycka in all den information och alla hemskheter som finns i den boken. Tänker alla bara på pengar? För det är ju det det handlar om i slut ändan.
Det jag faktiskt hann var att göra klar power point presentationen till kvällskursen. Denna gång handlade det om örter och ätbara växter. När jag nu hade kursen i går kväll insåg jag att jag nog kan fylla på med lite mer information utan att det blir korvstoppning.

Inga kommentarer: