söndag 4 januari 2009

Tack LCHF

Ja visst , nu börjar det röra på sig.....vikten går ner sakta men säkert verkar det som. 6 kg, trots att jag fuskat under alla juldagar....Har jobbat och av någon underlig anledning tycker någon ( vet inte vem eller om det är alla ) att det minst ska stå en full chokladkartong på något skrivbord i receptionen. Hur många gånger går man inte förbi på en dag, även om man bara tar en var tredje gång är det svårt för en sann godisråtta som jag. Finns det inte, äter jag inte, finns det äter jag.....( måste ju erkänna att jag var upphovet till en kartong själv) Å andra sidan har jag gått rätt duktigt alla dessa juldagar , rekordet var 13 900 steg under ett 8 timmars pass..... inte illa eller hur? Däremot har jag varit duktig och inte ätit något med spannmål i och min mage mår så bra.

Inga kommentarer: