söndag 30 augusti 2009

Aftonbladet och Annika Dahlqvist och Svininfluensan

Dagens stora nyhet: Annika Dahlqvist tänker inte vaccinera sig: Vi som äter LCHF- kost blir inte sjuka
Ja ha nu har de lyckats igen. Klart vi blir sjuka, men kanske inte så sjuka som många andra!
Måste ju erkänna att jag ofta har ett riktigt bra immunförsvar och inte varit sjuk någon dag på de senaste 5 åren, då sitter jag inte i någon skrubb för mig själv, utan umgås väldigt nära en 150 människor varje dag. Sedan jag mer och mer gått över till LCHF och mer och mer uteslutit konstiga saker i min mat blir jag bara friskare och friskare.
Alltså har jag redan bestämt mig, långt innan Annika gjorde sitt uttalande. Ingen kan övertyga mig om att jag bör vaccinera mig. Är mot vaccinationer över huvudtaget. Kom an svinsjukebaciller jag fixar min vinter så bra utan er, eller för att citera en av våra gäster vi har på jobbet, när vaccinationen kom på tal. Vaccinera mig, nej tack, jag är muslim och jag äter inte griskött! ( underförstått gör man inte det, blir man inte sjuk)

Inga kommentarer: