onsdag 19 augusti 2009

Nu är jag frestat igen.


Över vad? Jo naturligtvis en bok. En kokbok. Jag behöver definitivt inga fler kokböcker. Jag har hur många som helst och de flesta är inte av LCHF karaktär utan vanliga kokböcker med god mat som man kan äta utan de kolhydratrika tillbehör som det oftast ska vara till.
Det är indisk mat och vegetarisk mat och thaimat och svensk husmanskost och någon man fick på restaurangskolan för många år sedan. Kokböcker av diverse kändiskockar och är det någon som tror att jag använt någon i hela mitt liv. Nej inte speciellt mycket. Jag lagar mat på hau. ( Det är gotlänska och betyder att man tar vad man har och fixar till det på gehör) Har nu trots detta frestats av alla fina bilder på Anna J.D Jacobssons sida och den fina reklam hon fick hos Kostdoktorn, så jag antar att jag trillar dit om några dagar.

Inga kommentarer: