fredag 16 juli 2010

Äkta vara och ny bok

Då och då är jag inne och hämtar information och inspiration på Äkta Vara.
Mats-Eric Nilsson och Henrik Ennarth kommer med en ny bok med titeln
Döden i grytan - Om vår rädsla för riktig mat
( Henrik Ennart, Mats-Eric Nilsson, utgiven av Ordfront Förlag AB)




Med ett upplägg av kapiteln som börjar så här:


Brottsliga bullar


Barnförbjud i köket


I pulvermosetsland


Hur många blir magsjuka



Visst blir man nyfiken? Jag kan knappt bärga mig, den här måste jag bara ha!

1 kommentar:

Anna Karlsson sa...

Hej!

Vilken bra blogg du har. Attans att jag missat detta.

Jag ska också läsa nämnd bok men det verkar som att man får ta en del påståenden som står däri i med en nypa salt då mycket inte verkar stämma med verkligheten. I alla fall enligt det som står här (kommentarerna)