fredag 10 oktober 2008

Hurra- Karin Ahlborg

I dagens Aftonbladet skriver Karin Ahlborg om Varför margarin när smör finns. (Klicka på titeln) Den artikeln gillar jag. Det jag inte gillar är när hon säger JA till kedjornas olika "skitskinka" Citat: Ja!
Jag är inte mycket för kedjornas egna märkesvaror och inte det billigaste kladdet heller. Men numera köper jag alltid den allra billigaste skivade skinkan för det är samma skit i alla förpackningar.

Jag skulle hellre välja något annat till mina eventuella smörgåsar, (om jag åt några vill säga) Det går ju att köpa helgskinka, julskinka och skiva. Helt kött visserligen med ett och annat E men inte så många som den eländiga smörgås skinkan har.

Samt till sist: Varför ska Axfood sluta sälja Felix Tomatketchup? Är den för dyr precis som kattmaten de slutade sälja.
Felix Tomatketchup är ju så ren den bara kan bli! Inga E-Nummer där inte!

Inga kommentarer: