söndag 22 augusti 2010

Toxiska epistlar och pandemi

Då och då läser jag på Toxiska epistlar därför att man kan hitta en massa matnyttigt, nu hittade jag ett inlägg om pandemin som inte var någon pandemi. Vilket påminner mig om att vi satt och pratade på jobbet om svininfluensan och hur en del blivit behandlade på BVC när de vägrat att vaccinera sina barn. Samtidigt som personalen vägrat besvara frågan om de vacinerat sina egna barn.
En av mina arbetskamrater lider svårt av sömnapne´ samt oförklarliga insomningsattacker, hur och var som helst, något som han absolut inte hade innan. Arbetskamraten somnade stående vid köksbänken, när han var i köket en kväll och visade upp sina blåmärken några dagar senare när vi inte trodde honom. Vi tror att det är en biverkning då vi läst om andra med samma problem.
Vilket påminner mig om att fråga min dotter om det var lika hysteriskt i Canada eftersom hon tillbringade en tid där under vår värsta hysteri.

Inga kommentarer: