lördag 27 december 2008

Hos Kostdoktorn kan man läsa

Tittar man in hos Kostdoktorn kan man läsa att hans artikel i Läkartidningen “Märkligt utspel från kostexperter” ligger på fjärde plats bland de mest lästa 2008 i Läkartidningen. Det är en debattartikel som sågar tankegångarna bakom de fettsnåla kostråden. Nyfikna klicka som vanligt på Titeln ovan.
Själv har jag fått ett uppdrag ev en av mina arbetskamrater som har bett om hjälp med att förändra sina rök och kostvanor under 2009. Det ser jag som en kul utmaning som vi bör klara av med hjälp av all information vi får både från Dr Dahlqvist och Kostdoktorn.
Har dessutom fått förfrågan på jobbet från alla dom som inte hade möjlighet och vara med på föredraget i Friskvårdsgruppen om att ha ett föredrag till för alla intresserade. Det gör jag gärna.

Jag gör allt för att sprida LCHF och informationen om alla onödiga tillsatser.
Dessutom börjar mina egna byxor bli lite stora. Hurra!

Inga kommentarer: