lördag 21 februari 2009

Hälsa nr 3


I går kom nya Hälsa med posten, provläser några nummer då och då. Ofta hittar jag en del bra och andra gånger hittar jag sånt jag retar mig på.

Ser man på framsidan verkar det bli lovande Låt maten bli din medicin, stor guide, Bota 19 symtom, doktorn listar livsmedeln som läker. Nu ska vi se vad det kan stå här. Inte mycket jag inte visste sedan tidigare. Bra med repetion, man glömmer bort vissa saker ibland.
Det är Per Ove Lind som skrivit Maten som botar ( Den har jag i mitt bibliotek sedan många år) han har tydligen kommit med en ny version av denna.

De dyker ju upp då och då de nya versionerna, hittade en annan bok från 70 talet ( Kan man äta sånt? av Inger Ingmansson) som nu finns i nyutgåva med färgbilder och allt och då ser den ju så mycket roligare ut och det blir lättare att gå ut i naturen och hitta de där udda växterna man kanske inte kan något om.

Inga kommentarer: